söndag 10 mars 2013

tid utan visare


Igår fyllde jag år. 33 år. Gammal eller ung det varierar från dag till dag... 

Det finns så mycket jag vill göra och så mycket jag vill bli, 
men ibland känns det som om att det är försent.

...fast egentligen vet jag ju att det inte sitter i åldern, utan i modet och självförtroendet...

Man brukar ju säga "att det får tiden utvisa" men det känns
 lite fegt att lägga ansvaret på tiden? 

Just nu passar det däremot inte riktigt in med några äventyr för min del, måste se till att bli legitimerad förskollärare först, och sen kanske jag kan börja fundera på lite andra projekt...!

Önskar er alla en riktigt trevlig vecka!

//Jenny






1 kommentar:

  1. Grattis i efterskott! Jättefina urtavlor även om de inte fungerar! Jag har oxå nån sån gammal m boetten kvar och de är ofta så vackra. Jaa du..jag känner igen det där med att man vill mycket och att det kan va försent men du är inte gammal. Du hinner mycket än!!!
    Tack snälla för din kommentar om keramiken! Den värmde! Kram :)

    SvaraRadera

Jag blir såå glad att du tagit dig tid att lämna en kommentar!!!