måndag 31 december 2012

...snart 2013...

i lugn och ro firar jag in det nya året,

det kändes som om att det har varit nog med stå hej sista tiden...


det gångna året kan sammanfattas med ett ord:


"LOPPIS"


Visst, 2012 var väl kanske lite annat också...

...jag fick ju äntligen en fast anställning som förskollärare!

Men... nu blir det lite allvarsammare...
2012, är året då många man "känner till" gick bort pga cancer...
...mammor och småsmå barn... så oerhört sorgligt. 
...det kryper så nära... så nära... man undrar:

"när blir det vår tur?"

...

Så, krama om er nära och kära, gör det som känns bäst i maggropen och LEV livet!

GOTT NYTT ÅR!!!

1 kommentar:

  1. Hahaha...så du vill ha mitt skåp?!..det vill jag med! :) I love it! Såå himla fin dörr du har där å fin bild med spegeln!

    Ja usch ja, det hände mycket i slutet av året gällande sjukdomar och liknande och då inser man att nu får man passa på och göra massor av kul saker och verkligen LEVA så man inte ångrar att man inte gjort saker!

    Hoppas ni hade en fin kväll igår! God fortsättning på nya året! Kram :)

    SvaraRadera

Jag blir såå glad att du tagit dig tid att lämna en kommentar!!!