torsdag 17 oktober 2013

Härliga krispiga höst!

Igår gick jag igenom en helt sagolik samling torra krispiga höstlöv när jag var på väg till vc för kolla ett besvärligt öra. 

Jag övervägde att proppa bagaget på bilen full av löv... Men sansade mig och nöjde mig med att ta ett foto... 


Idag har jag min lediga dag och har sytt klart ett set som ska ges bort till barnens kusin som fyller tre på söndag. 


Jag hoppas att hon blir nöjd! 

Nu börjar det bli dags för kaffe så sköt om er och njut av hösten!


1 kommentar:

  1. Wow that was strange. I just wrote an very long comment but after I clicked submit my comment didn't show up.
    Grrrr... well I'm not writing all that over again. Anyways, just wanted to say
    wonderful blog!

    my homepage ... buying a house - -

    SvaraRadera

Jag blir såå glad att du tagit dig tid att lämna en kommentar!!!