tisdag 13 november 2012

paket


det var ett tag sen sist... 
men jag måste ju visa det fantastiskt fina paketet jag fick förra veckan,

hade beställt en massa pysselgrejer inför julen från idemakeriet så ni kan tänka er
att jag blev lite frustrerad, då jag insåg att jag var tvungen att 
ladda batterierna till kameran
 i några stackars minuter för att kunna ta ett kort, 
för att sen få (försiktigt) riva upp paketet och njuta av allt det fina...



...i paketet fanns bland annat de här små söta flaskorna 

samt den fina spoltråden, som genast prövades och förvandlades till små hjärtan på rad.

Tråden är lite mörkare i nyansen än den vanliga ståltråden på spole 
som jag brukar köpa, och det gillas!

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir såå glad att du tagit dig tid att lämna en kommentar!!!