torsdag 25 april 2013

Kammarn

Igår var jag i bonnstakammar´n och fejade lite... Så härligt! Första bilden visar dörren till mammas kammare, den andra är in till mig.

Tredje bilden visar den sorgliga synen från den hemska branden och den fjärde visar baksidans utsikt över Skellefteälven... Ojoj vad jag ska sitta lutad mot väggen o njuta där i sommar...

Men än är det vår här och vi har som alltid mycket snö kvar på gården... jaja, inte mycket att göra åt det än att vänta!

På lördag ser jag framemot storloppis i Luleå! Som jag har längat, ska bli skönt att leta efter fynd och slippa tänka på arbete och den varslade strejken...

Hoppas ni också får en riktigt bra helg kramar från Jenny







1 kommentar:

  1. Det ser ut att vara en fin plats!

    Kul med loppis=))
    Ska på loppis på söndag, dock har jag svurit på att inte handla utan bara sälja...
    Får se om jag lyckas hålla det!

    Kram Hannis

    SvaraRadera

Jag blir såå glad att du tagit dig tid att lämna en kommentar!!!