söndag 21 oktober 2012

snart, nästa vecka...


jepp, klockan klämtar snart midnatt, och min väckarklocka 
ringer vid 5.00...zzzzz...

Hursomhelst... den här trevliga lådan med lite smått och gott i har stått på ett litet bord i hallen,
men nu har jag bytt ut den till en aladåbform som jag loppade idag. 

Och för tillfället ger den "grejen" en viss antydan om att julen är på gång...

....ooo så jag "innan-jul-mmmmmmyser", har redan börjat plocka fram tidningar med mycket jul i, och kanske kanske blir det i år man hinner med att pynta och pyssla och allt det där andra 
man vill hinna med, innan det blir första advent...

...jaja, allt har/tar sin tid...

...och nu tar jag mig tid att sova...

//sussa gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir såå glad att du tagit dig tid att lämna en kommentar!!!